Back

Ska skriva igen för mammas skull ;) har varken orkat eller tyckt att jag ha haft något speciellt kul att skriva om (som vanlig).
Jag har iaf balklänning nu. Hittade en rosa, billigare och snyggare. Men vart en svart istället som kostade 1400.
 
 
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/ida-sj%C3%B6stedt-for-nelly-2509/nanette-dress-211235-14/
 
 
Hjärnsläpp, resten av tiden har jag väll typ.. sovit!
 
På fredag ska jag med mamma till skellefteå och förhoppningsvis ta hål i tungan :D om vi hitta nå ställe som man kan göra det på. Vissa säg att det gör skit ont och vissa säg att ett myggbet gör ondare. Så vi får väll se.. tur det går fort iaf. Sen sväller väll tungan och man inte kan äta på en vecka. Men det är överlevnadsbart. Och så värt det, för det är riktigt snyggt ^^
 
Idag. Är jag hemma. Är för mycket just nu. Behöver tid att bara tänka..
Håller på att storstäda lägenheten nu iaf. Och pluggar lite. Har hur mycket som hellst i skolan. Och har nationella nästa vecka.. Men jag ska försöka göra bort nånting idag iaf.
 
 
Och min älskling är i Umeå på praktik. Men det är äntligen sista veckan iaf. Och får träffa han på fredag iaf när jag kommer hem ifrån skellefteå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0